diumenge, de juny 11, 2006

CAJEI: Festes Fort Pienc 06

Què petit és el món, diria.
A escasa distància de la meva feina, una festa, on tocaven High Times, grup d'ska, de la meva vila, de la Vila de Gràcia.
Poca gent; poca, però maca. Noies de totes les edats amb diferents posats, i totes maquíssimes.
Noies amb qui t'agradaria compartir alguna cosa més que mirades! El mateix passa amb ells, els nois. Nois també de diferents edats i estètiques; i als que també a la seva manera trobes atractius.

Els petits moments d'intercanvi de paraules -per demanar o donar una cigarreta, per comprar una cervesa- tenen quelcom de màgics. Normalment cordials i expressius; amb poques paraules s'enten tot. Persones que viuen en altres mons, però que són com el teu.
Tots diferents, tots iguals. Cadascú per separat, però junts d'alguna manera; tot i que no tant com caldria. De vegades penso que arribarà el dia on podràs assistir sol i acabaràs acompanyat i passant-t'ho d'allò més bé, sense dificultat, superant sectarismes, grupúsculs i recels. Per què estarem tan segmentats si tots som tan iguals!?

Vaig gaudir també d'una sensació nova fins ara. Veure de cop 3 cares que havia vist recentment en fotologs. 3 desconeguts. Ella i ell i ella. Fruit d'aquells moments que navegues de bloc en bloc i de fotolog en fotolog, observant amb atenció gent llunyana que mostra històries properes. I he de dir que ja em sonaven, però els mires amb més interès després de veure'ls en un fotolog. I sense tenir sentit algun, intentes que no et reconeguin, penses que et veuran i et vindran a dir que t'han reconegut!! Però no pot ser, no. Quina xorrada.
I és que sovint la imaginació corre depressa, per davant de la racionalitat. La casualitat també ajuda. Sobretot si veus que es posen davant teu a fer-se una fotografia, en la que tu hi surts al darrera! Penses que ho fan a posta per capturar la teva imatge, "seran cabrons!" penses, i et gires per amagar la cara. Com sempre.

18 Comments:

  • si, ja deu ser ben estrany conèixer en persona a un blocaire...

    (no sé què dic, si jo en conec a dos i aviat també a una tercera, però conèixer a la senyoreta leanan em trasbalsarà molt, ho sé)

    By Anonymous Anònim, at 18:48  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Blogger Alepsi, at 19:37  

  • Què fort! Has estat al costat de la Gemma i el seu company!!! Jajajaja! I dius que es van fer una foto on hi surts tu? Ara mateix la hi demano! xD

    Què petit que és el món, realment!

    By Blogger Alepsi, at 20:07  

  • Perdona'm sisplau per aquest comentari, però...

    quina gràcia que sent de Gràcia no tinguis gràcia, no?

    perdó, perdó, perdó... he sentit l'impuls d'escriure.ho :p

    By Blogger maduixot, at 23:31  

  • dic lo de que no tens gràcia per allò de que ets desgraciat, eh?

    ^^

    vale, vale, vaia merda de comments et faig... vaig a dormir... :p

    By Blogger maduixot, at 23:32  

  • L'emoció d'observar un blocaire en l'anonimat i després dir-i que l'has observat, o al revés, no té preu. Per la resta, visa elektron!
    Alepsi, si trobes la foto de la meva esquena em faria gràcia veure-la, i igual guanyaria 2 o -2 punts.

    By Blogger desgraciat, at 23:46  

  • I el concert va ser interessant o et vas limitar a observar l'ambient?

    By Anonymous Anònim, at 15:20  

  • Uh... diria que havia deixat un comment ja... però igual ho he somniat. Vés a saber. Bé, dic que home, no som (o sóc) tan bruixes com per només donar-te 2 punts, si et veiem l'esquena... en guanyes 1000 o en perds 1. Veus? Encara som bones persones.

    D'altra banda, té raó l'anxoveta: què tal el concert?

    By Blogger Alepsi, at 15:43  

  • Quin concert? Ah si, que tocaven i tal... no sé, no ho recordo gaire..

    Ah si, ja recordo, van fer alguna versió de Toots and the Maytals..., va estar bé. La resta no vaig prestar gaire atenció :--)

    By Blogger desgraciat, at 16:42  

  • Ueeeeee quina ilu, apareixo al bell mig -per pocs milímetres- del colaix fotogràfic que s'ha fet aquesta noia http://www.fotolog.com/anneta_/?pid=16142808 -que no conec de res-.
    I sort que al veure que feien la foto em vaig girar, que si no surto de morros!

    By Blogger desgraciat, at 20:46  

  • si trobes la foto de la meva esquena em faria gràcia veure-la, i igual guanyaria 2 o -2 punts

    el desgraciat es va picar amb allò dels punts!! ^^

    By Blogger maduixot, at 20:47  

  • uoooooooo quina gràcia desgraciat!! al final la càmera et va enxampar!!

    By Blogger maduixot, at 20:48  

  • Allò és el teu coll? Ets el que beus? Jajajaja! Ole!

    Weno, weno, veig que hauré de quedar més sovint amb la Gemmeta i que em porti de marxa amb ella... jajajaja!

    By Blogger Alepsi, at 20:51  

  • Deixeu-me adivinar. Heu acostat el nas fins a escasos 5 mm de la pantalla, per observar amb més detall, però quina fustració... per molt que t'acostes es veu igual de malament.
    Si o no? Com a mínim és el que jo faria. ;-'D

    By Blogger desgraciat, at 20:55  

  • clar, és l'encant de les fotos petites... com la meva de la mini xD

    By Blogger maduixot, at 20:58  

  • És cert, encara recordo les 10 hores seguides que vaig passar amb la lupa davant de la foto de la mini intentant fer miracles amb els pixels. xD

    By Blogger desgraciat, at 21:01  

  • 10 hores??

    desgraciat... això no és bo per la vista!! :p

    By Blogger maduixot, at 21:12  

  • Tots diferents, tots iguals. ----> aket paragraf ma agradat molt ;)

    By Anonymous Anònim, at 16:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home