dilluns, de maig 29, 2006

Atrapat

De vegades em sento mort. Potser no hi ha vida aquí dins, no desperta. Però no és mort del tot, és més aviat com una paràlisi permanent. Com si estàs en una cadira de rodes i al intentar aixecar-te et fa mal tot, i et deixes caure a la cadira, sense més.

Què passarà si m'aixeco? Veig com corren, com passejen, xerren, s'ho passen bé. Jo no ho sabré fer tot això. Fracassaré i tornaré a la cadira humiliat. Millor em quedo assegut.

De vegades em vull aixecar, faig un intent, però ningú et dona un cop de mà; i si ho fan és per tornar-te al teu lloc, a la cadira. I no et moguis que rebràs, desgraciat.
De moment em quedo aquí, assegut. Ja provaré d'aixecar-me demà, o passat.

Saps que vindran temps millors. Ha de ser així, si tothom ho diu. Però hi ha moments en que un no ho pot veure ni compartir; estàs encallat, lligat a la cadira, no hi veus futur.

Només de vegades sommies que un àngel et ve a buscar, i per un moment ets sents alliberat; però pocs segons després obres els ulls, i només veus la cadira de rodes.

6 Comments:

  • a vegades tots ens sentim així...
    hi ha gent que té sort, i algun àngel els va a buscar i els aixeca.
    d'altres, hem d'aixecar-nos solets i buscar a algú a qui aixecar, potser per a aquest algú som un àngel, qui sap.

    By Blogger maduixot, at 08:13  

  • La vida és somni, deia algú. I jo hi estic d'acord. Només de vegades estàs despert per complet, i és quan te n'adones que la vida no és tal qual te l'havies somniada. I tanques els ulls i tornes a dormir, esperant que un dia els obris i alguna cosa hagi canviat.

    "...me cuesta abrir los ojos y lo hago poco a poco no sea que aún te encuentre cerca..."

    By Blogger Alepsi, at 10:14  

  • ploraré...

    m'esteu tocant la fibra... aiii

    By Blogger maduixot, at 11:16  

  • M'ha agradat això que potser som un àngel per algú... i m'he parat a pensar una estona... intentant imaginar que jo era un àngel... no ho he aconseguit.
    Però ho seguiré provant.

    By Blogger desgraciat, at 19:26  

  • Jo, en comptes d'imaginar-me en una cadira de rodes, em veig tancada dins d'una gàbia de hamster. I és una gàbia que sovint té la porta oberta però jo em limito a continuar corrent dins de la roda dient-me sempre que demà intentaré treure el cap però mai ho faig. Però em sembla que en el fons vol dir el mateix.

    By Anonymous Anònim, at 19:35  

  • vaja, q trist, axo d la kadira :(

    By Anonymous Anònim, at 15:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home