diumenge, de maig 28, 2006

La màgia de l'esquena

Quina esquena, pensava jo. Llisa, seca, amb diminuts pelets quasi transparents que li donen la suavitat justa per tenir calfreds només d'imaginar que l'acaricies.

És una esquena que està a 2 mts, a una taula cap endarrera i una més a l'esquerra. Els amics xerren mentre jo resto amb la mirada perduda en aquella esquena. En algun moment em veuen tan bocabadat que es giren a mirar què passa, però no veuen res que cridi l'atenció. I penso: Què no ho veieu babaus? No veieu quina esquena? És l'esquena d'un angel.

Però que no ho veuen?. Em pregunto si és que tinc alguna virtut especial per reconèixer esquenes màgiques o si és que no té res d'especial i soc jo, que la fa màgica. Però la miro, i em convenço. És totalment màgica. Qui no ho vegi és que està cec.

És una esquena anònima, i què? És un tros de cel, allà a 2 metres, però que mai podré tocar; que mai voldré tocar. Algun dia en tocaré una, que haurà vingut a mi amagada darrera d'algú, que descobrirà que la seva esquena pot ser -a estones- la més màgica del món.

6 Comments:

  • Caram... mai m'hagués imaginat que una esquena podia donar tant de si... a partir d'ara m'hi fixaré més en les samarretes que porto... no sigui que me la tapin i em perdi la oportunitat de tenir un noi bocabadat mirant-me-la! xD

    By Blogger Alepsi, at 15:13  

  • que romàntic

    By Blogger maduixot, at 18:14  

  • Sovint la bellesa rau justament en allò en que només ens fixem nosaltres...
    Per exemple, acabo de fixar-me que a la teva foto, al fons, n'hi ha un que sembla un mariachi! (i no sé si és maco ni si m'agraden els mariachis, però l'he descobert jo!)
    ;)

    By Anonymous Anònim, at 19:44  

  • xD Jo també ho havia vist... però jo sí ho sé: no m'agraden els mariachis! (per lo general no m'agraden les persones que canten a crits pel carrer... no sé, tanmateix siguin només prejudicis... xD)

    By Blogger Alepsi, at 22:18  

  • com més llegeixo el teu blog més penso que ets algú super curiós....xD això de l'esquena m'ha semblat una mica psicòpata, no ho he pogut evitar, però també bonic a la vegada ^^

    By Anonymous Anònim, at 17:40  

  • Hi ha moments per tot, i cada cosa que fas és inexplicable i irrepetible a la seva manera.

    By Blogger desgraciat, at 18:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home