dilluns, de maig 22, 2006

Banda Bassotti al K.G.B.

Com un nen al dia de Sant Esteve al qui sembla que li falta temps per jugar amb els regals del dia abans, jo també sento la necessitat imperiosa d'interactuar amb les noves possesions; aixins que deixo aquest petit relat de l'assistència a un concert de Banda Bassotti al K.G.B. el passat 03/05/2006, i que vaig a escriure com a mostra d'agraïment a qui em va facilitar una entrada, però no hi va poder assistir.
Cal mencionar que a l'hora d'iniciar-se el concert, jugava el Barça -amb el Celta crec-, i si no recordo malament, es feia amb la lliga al guanyar aquest partit.
Explicar que l'escrit és volgudament pervertit, com a resposta irònica a uns comentaris anterior del receptor que em venien a suggerir calumniosament com un llop perillòs.

20:45 SMS de la Laia que no ve per tenir l'àvia al hospital. Li envio ànims.
21:15 Bacon amb formatge, mitjana i tallat al bar/taverna de la cantonada del KGB, entre carajilleros culés i samarretes de negu gorriak i soziedad alcohólica. Una taula plena de ties bones.
21:35 M'identifico com ***** ****, i passo al interior. Contemplo un surtit de xapes alternatives com no havia vist mai, i una dotzena de models de samarretes Banda Bassoti, totes d'home. Algunes ties bones pel voltant.
21:40 Em situo estratègicament entre ties bones, prop de la columna davantera esquerra. La tia de Burman Flash no està gaire bona.
21:45 Pago 4 euros per una birra i torno al lloc estratègic.
21:55 Final de Burman Flash amb un aforament del 50% aproximadament. Aprofito per clitxar ties bones.
22:05 Salten un iaios al escenari que comencen a tocar. Resulten ser Banda Basotti. La gent no canta gaire doncs aquest grup, tot i ser del rotllo, té la peculiaritat de cantar en italià. 80% del aforament.
22:20 M'acabo la birra que he fet durar tan com he pogut. Penso en els 4 euros i em poso malalt.
23:00 Acaben de tocar el disc que presenten i es retiren. Una tia bona em demana un cigar. Li dono un i la miro lascivament. Ella també em mira lascivament. Trempo una mica.
23:02 Comencen a tocar de nou, aquest cop canços clàssiques, del Avanzo de Cantiere i del Figli Della Stessa Rabia.
23:20 Entremig d'alguna cançó, grups d'incotrolats comencen a cridar "I barça, i barça, i barça....". Em toca bastant els collons, però ho supero mirant les ties bones del voltant. Especialment la que m'ha demanat el cigar.
23:30 Acaben de tocar, es retiren. Grups d'incotrolats comencen a cantar l'himne del Barça. Les ties bones, en general, no s'hi afegeixen. Jo tampoc, tot i que les ties bones no semblen adonar-se, i no em fan gaire cas.
23:35 Tornen a saltar al escenari, toquen els clàssics més clàssics del Avanzo de Cantiere. Banderes comunistes, bufandes del Barça, ties bones. La gent balla molt.
23:45 La calor és insuportable, però les ties bones no es desputllen pas. Jo tampoc, però em toco una mica. Ningú sembla adonar-se. Els tios de la barra fan cara de pocs amics i d'estar profundament ratllats. Em sento una mica culpable.
23:50 Un skin de 200 kg puja al escenari. El cantant de Banda Bassotti sembla tenir por, però la foca baixa poc després. Banda Bassoti també baixa.
23:55 Toquen les últimes 2 canços a baix, entre el públic. Com ja no els veig -estic darrera-, miro ties bones.
00:00 Pujen al escenari, saluden i se'n van. S'encenen les llums. Marxo.
00:30 Arribo a casa, em faig un té i un caraperro.
01:00 Escric aquest mail. Recordo la mirada lasciva, i vaig a dormir sentint-me viu.
08:15 Riiiiiing. Un altro giorno d'amore.

10 Comments:

  • "la foca baixa poc després"

    aquest comentari és boníssim. em salten les llàgrimes del riure. potser estic plorant, directament... xD

    By Blogger maduixot, at 21:09  

  • jo tb vaig star en aket koncert, i akabo d rekordar lo d l'skin d 200 kg xDD Me rigut molt llegint axo! ^^ jajaj

    By Anonymous Anònim, at 15:01  

  • No series la que em va demanar la cigarreta!?!? :-O

    By Blogger desgraciat, at 18:51  

  • No!! Jo no fumo!! xDD I a més, no estic bona jajaja però potser ens vam veure. Jo era a primera fila tota l'estona. On eres tu que no ho he entès gaire bé?

    By Anonymous Anònim, at 19:42  

  • Recordes un tio guapo, atractiu, musculat i amb cara de simpàtic que anava sol? No? Jo tampoc.

    Però jo estava a la columna de davant a l'esquerra observant les noies de primera fila.

    By Blogger desgraciat, at 02:30  

  • em trenco la closca però no me'n recordo de cap columna xD en fi, es que no veia gairebé res a part del piccio i els skins q m'aixafaven, i a més l'asma em fa marejar-me i perdo la memòria :( xDD

    By Anonymous Anònim, at 18:08  

  • Doncs mira que hi ha 2 columnes ben grosses!
    Una d'elles just on aterra l'escala que ve de dalt. Recordes que hi ha una escala per on baixen i es retiren els artistes? :-S

    By Blogger desgraciat, at 22:41  

  • aaaaah sí,l'escala! d'acord, ara tinc un mapa mental de la kgb bastant bo xD es ke només hi he estat dos cops, i com q està tot tan fosc, doncs... xDD però com és ke hi vas anar tot sol? per lo de l'àvia? jo vaig anar-hi amb la meva jipi ^^

    By Anonymous Anònim, at 16:53  

  • Suposo que tota la prosa del final es pot interpretr com un: "me la pelo pensant en les ties que no podré tenir mai i que han passat de mi a la sala i me'n vaig a dormir..."
    Per cert, petita obsessió al teva amb les "ties bones", no trobes?
    Au, nanit i tapa't!!!!

    By Anonymous Anònim, at 11:47  

  • Ho pots interpretar com vulguis però no volia dir pas això.
    El tema de la obsessió, era en clau de broma, com comento en el post!!

    By Blogger desgraciat, at 15:01  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home