divendres, de juny 02, 2006

Et puc besar?

Mentre prenia la meva dosis diària de marihuana em preguntava com deu ser això de lligar. Lligar amb algú que no coneixes vull dir. Amb alguna desconeguda, a un concert, a un bar, a una plaça.

Costa d'imaginar. Primer de tot, què cal fer? Si t'acostes i li dius 'Hola', la situació es torna irremediablament adversa. La resposta, ho saps, serà 'hola'. Però no el mateix hola que el teu. Serà un hola hostil i interrogatiu, com dient 'Què passa?' o 'Qui ets, Què vols?'. En aquest moment t'adonaries que l'altra persona estava tranquilament allà i que tu estàs envaïnt el seu espai personal, cosa que -com a mínim a mi- em faria sentir molt incòmode i hauria de demanar disculpes i retirar-me. Només després d'intercanviar un 'hola'. Després d'això ja m'hauria de retirar a casa directament a valorar el meu ridícul, tot per un maleït 'Hola' que no porta enlloc.

No serveix doncs. S'ha de fer evitant aquesta sensació, i per tant esperant que l'ocasió d'intercanviar paraules flueixi de manera natural. Esperar que et demanin un cigar o un paper, o si tens foc. Això em passa sovint, suposo que dec fer cara d'anar barato, ja que no porto pas cap cartell que digui OpenCor ni res similar.

I com ho fas llavors? Això té el problema que et ve per sorpresa quan menys ho esperes, i no estàs preparat. Requereix doncs de certs dots d'improvització, i de seguretat en tu mateix. Dos característiques complicades.

Intentar allargar el contacte amb alguna estupidesa com preguntar el seu nom, preguntar si és del barri, si ve sovint per aquí, o si vol que la convidi a no sé què, seria també una decisió arriscada. Em sentiria com si estigués cobrant peatge; vols un cigar? doncs parla amb mi. Quina situació més violenta. O li dono el cigar o no li dono, però voler demanar res a canvi... lleig. Tampoc va amb mi. Dubto que pugués arribar a més de 2 o 3 frases sense que em convidèssin a ficar-me el cigar allà on em càpiga.

Així doncs he arribat a la conclusió des de ja fa algun temps, que la sol·lució és una altra. Que he d'evitar sentir que demano peatge, que estic molestant, que m'estic venent, que he d'improvitzar. I com he pensat que ho podria fer?
M'acostaré -no a qualsevol si no a qui em sembli realment interessant i que em cridi prou l'atenció com per agafar tot el coratge necessari- i li diré clara i obertament alguna cosa així com

  • Disculpa, fa estona que em fixo en tu i sento unes ganes enormes de besar-te.
  • Disculpa, que et podria fer un petó?
  • Disculpa, m'encantaria besar-te, i em preguntava si això seria possible.
  • Disculpa, em proposava a intentar lligar amb tu, puc provar-ho o millor em retiro?

Semblen descarades, i ho són. Però són sinceres i conseqüència d'haver pres una difícil decissió, per tant no és una manera improvisada.
També crec són maneres discretes, en el sentit que són humils, que posen la veritat per davant i el primer que pretenen obtenir és un no per resposta, de manera que si ha de ser que no, molesti el mínim possible.

Tinc bastant clar que ho provaria i fracassaria. A més, si imagino per un moment que el somni es fes realitat, podria superar la fustració de saber que he estat deixant escapar tantes i tantes oportunitats? Això si que seria una sensació terrible.

En qualsevol cas, si algú s'acosta a vosaltres mai amb una heroïcitat com aquesta, tingueu clar que davant vostre hi ha un desgraciat; i que podria ser jo. Pietat.

83 Comments:

  • Fa un parell de mesos, pel carrer, un noi em va demanar d'olorar-me els cabells. Tot i que no m'agradés gaire, el vaig trobar tan valent que li vaig deixar fer-ho durant cinc minuts (o més). El problema va ser després que en un atac de pànic vaig marxar per cames.

    By Anonymous Anònim, at 01:25  

  • No em sembla apropiat. A més de ser una invasió a gran escala del espai personal alié, sembla una mica com dir 'soc un maniac perillós i vaig per tu'.
    O potser demanar un petó és més maniac i obscè? Igual estic equivocat, però a mi em sembla que no.

    By Blogger desgraciat, at 01:36  

  • Déu n'hi dó... és una pregunta tant directa que... si me la féssin crec que no seria capaç de contestar...

    "et puc besar?"

    De fet... seria maco que un noi vingués, se'm plantés devant i m'ho digués... amb aquella cara de "siusplau, no em clavis una bufa, sóc sincer"... aaaaaaaaai [sospir]

    D'altra banda, senyoreta romaní... quina por que et demanin olorar-te el pèl, no? Estic amb el desgraciat en que és una gran invasió personal... però suposo que jo hagués accedit, com tu... quan una persona és tan sincera no pot tenir malícia [vale, vaig amb el lliri a la mà, però és el que penso...]

    By Blogger Alepsi, at 15:33  

  • creus que podries fer-ho sense paraules? a mi m'agradaria més.

    By Anonymous Anònim, at 17:57  

  • Mmm... fer-ho sense paraules seria bonic, també... tanmateix podria portar a la confusió de no saber ben bé què vol l'altra persona... amb una pregunta tan directa, no hi ha lloc a l'equívoc

    By Blogger Alepsi, at 18:04  

  • Sense paraules seria genial. Sense paraules interrogues tothom constantment, però sense paraules mai tens la seguretat d'entendre la resposta, ni de tan sols de saber que l'altre t'ha entès a tu.
    La complicitat per entendre'ns sense paraules sovint no la trobes ni amb amics de fa molts anys, així que si la trobés en un desconegut segurament patiria un atac de cor de tanta emoció.

    By Blogger desgraciat, at 20:04  

  • mai utilitzis el verb "besar".

    By Blogger maduixot, at 12:11  

  • pq no? :S

    By Blogger desgraciat, at 17:38  

  • és massa cursi... :p
    bé, potser hi ha noies que els agradi, però a mi si un noi em diu que "em vol besar", ja l'ha cagat...

    By Blogger maduixot, at 17:54  

  • Bé, és cert, però així escrit queda més bé. A la realitat es fa difícil de pronunciar i tot.
    No pateixis que a tu no et diré que et vull besar!! xD

    By Blogger desgraciat, at 17:58  

  • Jo no diria que és cursi... és més aviat romàntic. Ai, digueu-me tradicional, però ho trobo maco. "Et puc besar?". És com dir: em moro per fer-te un petó, però no vull que pensis que sóc un sortit.

    By Blogger Alepsi, at 18:06  

  • no no alepsi... estem completament en desacord!!

    "besar" no és romàntic, sino cursi:

    mmm... si un noi em diu "et vull besar" no puc evitar pensar "que coi està dient?". En canvi, si diu "et vull fer un petó" ho trobaria molt romàntic, i maco, i mono, etc.

    By Blogger maduixot, at 18:18  

  • en fi, deuen ser apreciacions personals meves... jejeje xD

    By Blogger maduixot, at 18:20  

  • Ben mirat, ja veig que no és una tàctica tan bona com creia.
    No havia contemplat la possibilitat de dir una cursilada, però ara que m'ho feu veure, hauré de pensar alguna cosa nova. :-|

    By Blogger desgraciat, at 20:32  

  • jejje
    no em prenguis massa en sèrio, que jo sóc una mica rara per aquestes coses :p
    ara, si vols la meva opinió, ja t'aniré aconsellant! jajaja

    By Blogger maduixot, at 20:52  

  • Hola, veig que tens problemes per trobar un métode per lligar. A mí també em passava. Ara t'explico el métode que faig servir actualment i que m'ha canviat la vida. Se'n diu "tècnica martin eden". Consisteix a no fer ni puto cas a les noies. LLavors si tens la sort de que alguna trobi intolerable que ella no et faci ni fred ni calor i se't acosti, segurament tindràs la desgràcia de que relament no te'n faci, de fred ni calor, perquè ja t'hauràs fet 7 o 8 palles que és el que cal per a que el mètode funcioni, clar. :)

    By Anonymous Anònim, at 00:10  

  • corto maltese: quanta llum m'acabes d'abocar.
    O sigui quan vaig amb el mp3 tot distret sense fer ni cas a ningú i les noies em van saltant al damunt no és per robar-me el mp3 com jo creia fins ara, si no pq no han pogut tolerar que no les mirés.
    Ostres, demà provaré a no foratjitar-les a veure què passa.

    By Blogger desgraciat, at 01:08  

  • maduixeta: Fa hores que espero aquests consells. Ja pots començar! Si funcionen t'envio un regal!

    By Blogger desgraciat, at 01:12  

  • començaré comentant el mètode de "no fer cas a les noies" ara que algú l'ha proposat.
    Crec que aquest mètode només funciona si prèviament has fet cas a aquesta noia. Exemple: t'agrada una noia, i li ho fas saber tontejant amb ella (ja m'enteneu, dient coses maques però una mica mmm... "picarones" alhora). Potser ella passa de tu, potser no. I de cop i volta, deixes de fer-li cas, fins i tot pots tontejar amb una altra davant dels seus nassos. Aleshores ella no podrà suportar que enlloc d'anar darrere seu, vagis darrere "aquella tia idiota/tonta/estúpida (...)". El temps que deixes passar de fer-li cas o no fer-li'n ha de ser com a mínim de 2 o 3 dies. Si pretens fer-ho en una nit de festa, per exemple, fracassaràs, perquè seràs el típic que "ha entrat a totes", "li és igual amb una que amb una altra", etc.

    El mètode funciona excepte si realment no li agrades a la noia.

    Potser la noia creu que realment has deixat d'agradar-li i per això no et diu res. Aleshores d'hauries d'anar tu un altre cop a dir-li algo.

    Bé, ja està! jejeje

    By Blogger maduixot, at 10:31  

  • Mmmm... perdó per la intromissió però... fa mal. Vull dir, que un cop estan "tontejant" amb tu i comencen a tontejar amb una altra, clar que t'activa. Per suposat que augmenta el teu interès cap a aquella persona (allò de "si no és per mi, no és per ningú"). Però fa mal. No sé, és com dir: "tia, no vull perdre més el temps amb tu, aquesta tia tonta/idiota/estúpida... em fa més cas".

    Sí que és possible que funcioni, no dic que no, però el que és segur és que fa mal...

    By Blogger Alepsi, at 11:16  

  • Ja veig que no hi ha quorum.
    Les 2 persones que visiten el meu bloc i 2 opinions bens diferents!
    Vist que cadascú és diferent i el mètode que val per uns falla per d'altres, igual hauré de fer cas al corto maltese i directament viure el meu món sense fer cas a ningú!
    Aisssssh, que complicades sou les noies! xD

    By Blogger desgraciat, at 11:48  

  • Sincerament, crec que és una bona opció. Viure a la teva. I el dia que tinguis davant a la persona adequada, sabràs què dir-li, com actuar, i què fer... aaaai... perdó, potser estic massa romàntica, últimament...

    By Blogger Alepsi, at 12:34  

  • home, això fa mal si és algú súper important per tu i tal, si és algú amb qui encara no hi ha "tema", doncs mira, és una manera de despertar l'interès... jo que sé, ja vaig dir que jo era una mica rara...

    lo bo de l'alepsi i jo és que mai ens barallarem per un home, perquè ni ens agraden els mateixos ni ens desperten l'interès de la mateixa manera.

    By Blogger maduixot, at 12:38  

  • Queda clar.
    Tenim la noia reflexiva, prudent, més reposada, sentimental, etc, per una banda.
    I per l'altre, la noia impulsiva, espontània, enèrgica, menys prudent, etc.

    No cal dir qui és qui!

    By Blogger desgraciat, at 12:52  

  • Depèn de pel que sigui... hi ha vegades en que jo mateixa em sorprenc fent algun acte impulsiu que no m'hagués imaginat mai fent... jajajaja!

    Tot és saber estar... i trobar el moment i el lloc adequat per ser d'una o altra manera (sense actuar, eh?). Però més o menys estic d'acord amb la descripció que m'has fet! ;)

    By Blogger Alepsi, at 13:03  

  • no et deixis enganyar per les aparences...
    en realitat sóc molt sensible.

    By Blogger maduixot, at 13:18  

  • Eh maduixeta no t'enfadis, que jo de sensibilitat no he dit res!! Ja veig que si ho ets de sensible, i no ho he dubtat en cap moment!
    I no em deixo enganyar per les aparences -q desconec, a part de la mini, clar- em guio per les poques línies que llegeixo!

    Alepsi, ja ens explicaràs aquestes impulsivitats que t'agafen, queremos saber! xD

    By Blogger desgraciat, at 13:28  

  • no m'enfado, desgraciat...
    jajaja
    sí que és cert que sóc molt impulsiva :p

    By Blogger maduixot, at 13:45  

  • No home, que el mètode aquell no funciona, era una broma. Només aconseguiràs que et diguin que si t'has cregut que ets el fill del polvo blanco.
    A veure que et sembla aquest:
    Estableixes contacte visual i llavors t'hi acostes fent saltironets i fent petar els dits, alternant una mà amb l'altre i li dius a cau d'orella quan hi arribis, "tu sei come il vento che porta il violini e le rose", llavors si encara no t'ha ruixat amb esprai antiviolació tu dius, "No, non dire nulla. C'è la notte che parla... La romantica notte." I a partir d'aquí ves a saber, és un mètode experimental aquest. :P

    By Anonymous Anònim, at 16:02  

  • Estableixes contacte visual i llavors t'hi acostes fent saltironets i fent petar els dits

    Jajajaja! Molt bona! M'ho estic imaginant en plan "simpsons". Hi ha un capítol que el Homer va amb una flor a la mà fent saltirons en plan fada del bosc...

    Sincerament... prefereixo:
    a) et puc besar?
    b) que em facin un petó, directament

    xD

    By Blogger Alepsi, at 16:18  

  • Corto maltese, normalment ja vaig fent saltironets i deixant anar bohemiades en italià, francès i esperantu.
    Però no sé si serà per les malles negres a topos roses, per la florida camisa estiuenca -encara que sigui nadal- o per la margarita que reposa sobre la meva orella dreta, però no acaba de funcionar.
    Et diré més, aquesta tàctica atrau més persones del meu mateix sexe que del sexe oposat, cosa que m'ho posa encara més difícil, doncs m'he de deslliurar d'ells sense trencar l'harmonia visual i ambiental que m'envolta.
    I amb aquest mètode, no hi ha dia que no vagi a dormir calent, no per res, si no per les clatellades que et foten pel carrer!

    By Blogger desgraciat, at 16:35  

  • Ostres! Amb la tontería se'm acaba d'acudir un anunci per a un reproductor d'mp3. Mira, et vesteixes de seductor italià en plan marcello mastroianni. Estableixes contacte visual un altre vegada però aquest cop t´hi acostes poquet a poquet balancejan-te amb un cigarret sense filtre a la comisura dels llabis i amb el cap tirat enrere i una mica de costat. Et plantes davant seu. LLences el cigarret al terra, el trepitges i llavors mirant-la fixament et treus de la butxaca un reproductor d'mp3 i li poses els auriculars. Prems el play i agafes el reproductor com si fos un micro i et poses a fer un playback així:
    No, stanotte amore,
    non ho più pensato a te.
    Ho aperto gli occhi
    per guardare intorno a me.
    E intorno a me
    girava il mondo come sempre.

    Gira il mondo gira,
    nello spazio senza fine.
    Con gli amori appena nati,
    con gli amori già finiti.
    Con la gioia e col dolore
    della gente come me...

    Il mondo,
    soltanto adesso io ti guardo.
    Nel tuo silenzio io mi perdo.
    E sono niente accanto a te.

    Il mondo non si è fermato
    mai un momento.
    La notte insegue sempre il giorno.
    Ed il giorno verrà...

    By Anonymous Anònim, at 17:40  

  • uau
    tiu tu estàs fatal... jajajaja

    By Blogger maduixot, at 18:20  

  • Corto maltese, començant pel teu nom i acabant pels teus posts, noto una certa obsessió amb el tema italià.
    Intueixo que t'agraden els tagliatelle i que li dius rissoto con uovo i tomattto al que tots coneixem per arròs a la cubana. Per no parlar del pòster gegant de la Sophia Loren que dóna la benvinguda a la teva habitació.
    En els teus llargmetratges preferits apareix el Vittorio de Sica, Marcello Mastroiani, Ornella Muti, Vittorio Gassman, i companyia.
    El Eros Ramazzoti et posa els pels de punta quan estàs tovet.
    Quan estàs calentet la Sabrina Salermo i el seu boys boys boys també et posa de punta, però ja no són els pels.
    Del fromaggio t'agrada sobretot el parmisano, i dius pestes del Roquefort o el de cabra.
    El teu referent polític és la cicciolina, amb tota la seva potència argumental. Però quan et poses anti-tot, el Leo Bassi és el putu amo.
    I el teu somni, és clar, és anar a Roma, si no és que ja hi ets ara mateix, i per això està tan tocat!

    I no ho neguis que sé que t'he clavat!

    By Blogger desgraciat, at 18:49  

  • Corto maltese, començant pel teu nom i acabant pels teus posts, noto una certa obsessió amb el tema italià.
    Intueixo que t'agraden els tagliatelle i que li dius rissoto con uovo i tomattto al que tots coneixem per arròs a la cubana. Per no parlar del pòster gegant de la Sophia Loren que dóna la benvinguda a la teva habitació.
    En els teus llargmetratges preferits apareix el Vittorio de Sica, Marcello Mastroiani, Ornella Muti, Vittorio Gassman, i companyia.
    El Eros Ramazzoti et posa els pels de punta quan estàs tovet.
    Quan estàs calentet la Sabrina Salermo i el seu boys boys boys també et posa de punta, però ja no són els pels.
    Del fromaggio t'agrada sobretot el parmisano, i dius pestes del Roquefort o el de cabra.
    El teu referent polític és la cicciolina, amb tota la seva potència argumental. Però quan et poses anti-tot, el Leo Bassi és el putu amo.
    I el teu somni, és clar, és anar a Roma, si no és que ja hi ets ara mateix, i per això està tan tocat!

    I no ho neguis que sé que t'he clavat!

    By Blogger desgraciat, at 18:51  

  • Corto... ets el meu heroi! Jajaja!
    L'anunci inigualable! M'encanta la idea. Ara... allò de cantar-li una cançó en italià a una dona que et vols lligar... frega (i dispensa que sigui tan sincera) el límit de la cursilada... és d'aquelles romantiqueríes que no voldria que em féssin mai [ja ho sabeu... ;)]. Em moriria de la vergonya (aliena i pròpia, aquesta vegada).
    En fi, que el menjar italià és fantàstic, i el cinema... déu n'hi dó (sobretot en Benigni). Ara, on estigui un bon formatge de cabra... que es tregui el parmisano ;)

    By Blogger Alepsi, at 19:53  

  • Vaja vaja, fins i tot en el meu propi blog l'heroi és un altre!
    Ara m'he posat gelòs! :-|

    By Blogger desgraciat, at 20:00  

  • :$

    No et posis gelós, home! Era només per fer-li la rosca (a veure si guanyo un altre adepte al blog :P).

    Tu ets millor que ell, home!!! (a una dona se la guanya per l'estòmac [o era a un home? bé, tant és...] i el fet que tu sàpigues fer una carbonara tan bona és definitiu).

    ;)

    By Blogger Alepsi, at 20:09  

  • bueno, crec que ja hi ha prou confiança com per anar tots 3 un dia a prendre algo... xD

    By Blogger maduixot, at 20:51  

  • El maltese, l'alepsi i tu? L'alepsi, tu i jo? L'alpesi el maltese i jo? :S

    By Blogger desgraciat, at 23:57  

  • l'alepsi, tu i jo!! :p
    és clar que no havia pensat en el maltsese.
    ei, podríem anar els 4!! xD jajaja

    By Blogger maduixot, at 07:20  

  • esperem 40 posts més i així ja serem íntims xD

    By Blogger desgraciat, at 13:58  

  • Posa't un comptador!!! :p jajaja

    By Blogger maduixot, at 18:48  

  • Ja té un comptador! (està a dalt)
    Amb aquest 44..., si arriba a 90 us convido a sopar! xD

    By Blogger desgraciat, at 20:26  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Blogger Alepsi, at 20:57  

  • Uoooo! I a què convides?? A una carbonara??? Uhm... jajajaja! Qui es pot resistir? Laiona, fem campanya pels 90 comments! Jajajajaj!

    [perdó, el comment anterior no serveix, en sóc conscient, ara el marcador haurà d'indicar 91... ¬¬]

    By Blogger Alepsi, at 20:59  

  • Si fas carbonara no li posis ceba sisplau!!
    jeje

    By Blogger maduixot, at 21:05  

  • Per a la maduixeta apren a fer un pesto, i la tindràs guanyada! Jajajaja! (de fet, fins que aconseguim els 90 tens temps d'aprendre'n... o no... :P)

    La carbonara sense ceba... no és el mateix...

    By Blogger Alepsi, at 21:32  

  • Em sembla que ara hauries de cambiar de nick ;)

    By Anonymous Anònim, at 22:00  

  • Qui?

    By Blogger Alepsi, at 22:15  

  • Ah! El desgraciat? Jajajaja! Sí, jo també ho opino.

    Nen, no és per fer-me la interessant, ni per vendre res, però el simple fet de "parlar" amb nosaltres et fa ser moooooooolt afortunat! Jejejejeje!

    [m'encanta tirar-nos floretes! ja ho saps maduixeta]

    De tota manera, Corto, és una sensació subjectiva, per tant, a veure què n'opina ell [d'altra banda, canviar de nom ara... ningú et reconeixeria... bé, jo no ho faria, dit queda! xD]

    By Blogger Alepsi, at 22:17  

  • Carai quanta autoestima, això està bé.
    Uns carbonara i uns pesto, carai quin marron. Jo crec que petarà la web abans d'arribar als 90!

    By Blogger desgraciat, at 22:25  

  • uix!
    jajajaja

    visca el pesto!

    By Blogger maduixot, at 22:29  

  • Nah, tu no et preocupis per la web. Preocupa't pel pesto [si vols un consell... en venen un de fet que està molt bo... no, no, t'ho dic perquè el tastis i facis la comparativa amb el que faràs tu... xD] que la carbonara ja la tens per la mà, no?

    (ai, ecs, quina imatge més desagradable...:P)

    By Blogger Alepsi, at 08:25  

  • Els carbonara estan una mica oblidats ja, però aquestes coses és com anar en bici, està adormit i desperta al moment quan fa falta.
    Els pesto no tinc ni idea com es fan, i la veritat, allà on hi hagi uns bons carbonaras, deixa't estar de pestos!

    By Blogger desgraciat, at 19:11  

  • Ara que m'hi fixo... que vol dir això que la carbonara ja la tinc per la mà i el posterior "ai, ecs, quina imatge més desagradable...:P" ????????????
    No perdrem ara els mínims de compostura que han caracteritzat les nostres cyberconverser? O si?

    By Blogger desgraciat, at 19:14  

  • A veure, un parell de coses:

    1. Lo del pesto, estic completament d'acord amb tu, però no voldràs quedar malament amb la Maduixeta, no???

    2. Lo de "per la mà" i posterior "ai, ecs", no, no era perdre la compostura. Era una manera de parlar... i després me l'he imaginada literal... no sé, et veia remenant la paella i la carbonara regalimant per la mà... ai, ecs! Veus com fa fàstic???? Jajajajaja!

    Però no es preocupi vosté, reprenguem la compostura. Au, ja està. Li va bé així? ;)

    By Blogger Alepsi, at 20:09  

  • no passa res... ja duré un tupper amb la meva salsa... vosaltres a lo vostre... :p

    By Blogger maduixot, at 09:59  

  • Si els carbonara són als 100 posts que ho veig força lluny, els pesto ho podem deixar pels 200.
    I la carbonara no tinguis por que no s'atreveix a sortir de la paella.
    I si ho fa, el motxo o el spontex ho arreglen tot ràpidament! ;-)

    By Blogger desgraciat, at 09:59  

  • Ala maduixeta. Com t'has de dur una fiambrera!!
    No sé, ja ho arreglarem. Ja comprarem la salsa, jaja!

    By Blogger desgraciat, at 13:51  

  • jeje

    hagués sigut molt trist...

    By Blogger maduixot, at 15:05  

  • No eren 100, eh, tio? Jajajaja! Perdó, perdó, la compostura, que la torno a perdre. Torno a començar:

    dispensi, però diria que la seva promesa era als 90 comments, no als 100... m'erro?

    xD

    By Blogger Alepsi, at 22:14  

  • Ah si? Vols dir? A mi em sona uns carbonara als 150, i uns pesto als 300, no era això?

    By Blogger desgraciat, at 22:48  

  • Ah si? Vols dir? A mi em sona uns carbonara als 150, i uns pesto als 300, no era això?

    By Blogger desgraciat, at 23:32  

  • si es així, no hi ha tracte!

    By Blogger maduixot, at 07:30  

  • Uaaaaaala! Jajajaja! S'està fent enrere, senyor desgraciat? Em pensava que vosté era un home de paraula... jajajaja!

    (de tota manera, amb la conya, podem arribar als 100, als 1000 i als 10000 comments... ja en portem 66... pero eren 90, eh?)

    By Blogger Alepsi, at 08:28  

  • Bueeeno bueno, però carbonara i pesto tot no pot ser eh!
    Jo crec que la proposta de carbonara als 100 i pesto als 300 és més raonable.

    By Blogger desgraciat, at 16:15  

  • Ja, i quan estiguem prop dels 100 pujaràs a 200... i tal, i tal... Jajajajaja! No seràs economista, tu? xD

    [Ah! I si finalment és només la carbonara... podries fer una amb ceba i l'altra sense... així potser la Maduixeta, en tastar les dues, canvia d'opinió vers la ceba... :P]

    By Blogger Alepsi, at 16:57  

  • Clar, faré 5 varietats de carbonara i 5 de pesto, i així les tasteu i poseu puntuacions!!

    Per cert, aquest és el post 69!
    Ui, perdó.

    By Blogger desgraciat, at 19:10  

  • Jajajaja! Així m'agrada ben decidit! Jajajajaja! Però jo crec que amb una varietat de cada n'hi ha prou (a veure si ens atiparem amb el sopar i ens haurem de descordar els pantalons/faldilles/pareos...) [ups, perdó, estic influenciada pel comment nº69 xD]

    By Blogger Alepsi, at 19:33  

  • jo ja m'estic veient amb la meva carmanyola... snif snif

    By Blogger maduixot, at 19:37  

  • maduixeta, i si la ceba és de Figueres?

    By Blogger desgraciat, at 19:55  

  • i què? segueix sent una ceba.

    By Blogger maduixot, at 20:04  

  • Perdoneu, però parlant de cebes... n'agafem una?

    "aquesta nit agafo una ceba que no em coneixerà ni Déu..."

    [perdó per allunyar-me del tema]

    By Blogger Alepsi, at 20:09  

  • mmm...
    sincerament, em ve molt de gust... unes sangries i ala, de festa... aish exàmens exàmens...

    By Blogger maduixot, at 20:14  

  • Estaba clar que no arribariem als 90... ni als 100... aaaaaaai... quines poques ganes de fer les coses... xD

    By Blogger Alepsi, at 07:01  

  • En qualsevol cas, sembla clar que després d'haver assolit una fita inigualable de punts negatius, ja no soc mereixedor de convidar a carbonara anymore.

    By Blogger desgraciat, at 19:04  

  • :(

    Homeeee! Era per motivar-te! Jajajaja! Bé, de fet, que consti que va ser la Maduixeta qui te'ls va treure (ooh! Que bona amiga sóc! :P)

    Ara, si el que passa és que en realitat no saps preparar una carbonara com Déu mana.... xD

    By Blogger Alepsi, at 21:20  

  • Si si, però tu no li vas discutir, ni tan sols et vas abstenir, li vas donar suport explícit, i per tant ho comparties.
    Res res, estic sota zero! A molts punts vista d'arribar al punt de partida! :-[

    By Blogger desgraciat, at 23:22  

  • Uhm... pensa que, clar, a ella fa més temps que la conec, i tal... però a chaquetera no em guanya ningú! I com això és la meva dictadura particular, acabo de decidir que tornes a estar al punt de partida (ara li ho comunico a la Maduixeta). No et queixaràs, eh? Has anat a topar amb la bruixa bona! :P

    By Blogger Alepsi, at 23:39  

  • fua...mu he llegit tot. No se molt be el perque...pero no he pogut treure els ulls daquesta conversa que teniu aqui montada. dire algunes coses:
    1-Lanunci del Mp3 esta de puta mare.
    2-"Besar" es una paraula que fa riure de tan cursi. de bonn rollo, pero la maduixeta te tota la raó. Digali "Hola, et vull menjar a petons, pero no se per on començar"...
    3-haniré venin mes per aquí.
    en fi.
    salut

    By Anonymous Anònim, at 05:14  

  • buscava una pel·li del mastroianni al google i he arribat aquí. La vostra discusió sobre tècniques per lligar m'ha anat atrapant. Per a mí, el tema italià és la clau. vaig anar aquest estiu amb amigues per La Toscana i aquella manera que tenen de dir-te "meravigliosaaaa" és fantàstica. Estova a la més seca. De veritat que dient "piropos" són els amos.
    Voto pel playback! Marcello, ti amo.

    By Anonymous Anònim, at 13:27  

  • Els italians ho tenen molt fàcil ja que tots saben parlar italià de sèrie.
    Igual hauria d'anar a Itàlia a piropejar les italianes en català, a veure si té el mateix efecte.

    Per cert, molt bones les pelis d'en Mastroianni. Recordo especialment la de "Padres e hijos", crec que la primera seva que vaig veure. Que bé retraten la societat d'aquella època i els conflictes socials, familiars i amorosos, que encara són totalment vigents.

    PD: Encara no he gosat provar cap dels mètodes!

    By Blogger desgraciat, at 17:50  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home