dissabte, de juny 17, 2006

Toma fideus

No és que tingui res a dir.
Però m'he llevat a les 10 per culpa del soroll insoportable de les obres de sota casa, després de dormir molt poc, i no sé molt bé com, m'he proposat fer-me una paella o similar.

He comprat 4 coses i m'he posat a improvisar. Les proporcions no són el meu fort, com es veu a la imatge, ja que el que havia de ser el meu dinar s'ha convertit en una paellassa tal, que em passaré tota la setmana menjant fideus.

Guaita que m'he pensat de sortir al carrer i convidar a dinar al primer que passés. Però no ho he fet.

7 Comments:

  • Té prou bon aspecte i segur que fa bona olor. Apa, no t'atipis massa!

    (jo vaig tenir la sort o desgràcia de dir a les meves companyes de pis que no m'agradava gaire cuinar i no he cuinat des de fa quatre mesos, quan torni n'hauré de tornar a aprendre)

    By Anonymous Anònim, at 00:19  

  • missatge a les 6 del matí d'un diumenge... m'he despertat perquè no tinc son i he dormit molt poc... calla, que no em posi ara a fer una paella... ^^

    bé, jo abans d'ahir em vaig inventar una amanida (sense enciam perquè em feia mandra rentar-lo): arròs, tonyina, olives negres, espàrrecs i salsa pesto. Increïble.

    By Blogger maduixot, at 06:05  

  • Hosti nen! Quina bona pinta de fideus! Déu n'hi dó com te'n surts! Al final era bo, però? Va, va, quants "tapers" t'han sortit??? :P

    By Blogger Alepsi, at 19:10  

  • Si els prova algú altre suposo que els trobarà mediocres, però sabent que els has fet tu, una mena d'orgull et pren possessió i no deixa lloc a no troba'ls bons!
    Encara em queda taper pel sopar d'avui, després de 4 apats seguits menjant fideus xDDD

    By Blogger desgraciat, at 19:02  

  • Caram quin "empatxu"!!! Ja te'ls has acabat??? xD

    By Blogger Alepsi, at 21:40  

  • Pinta bé, i per les mides que mostra la imatge, dedueixo que et pot durar més o menys que el nou Estatut.

    By Blogger Dessmond, at 22:45  

  • Els fideus ja s'han acabat -i m'alegro, pq ja em començava a cansar-, però em temo que la condició estatutària de Catalunya encara té per llarg.

    By Blogger desgraciat, at 02:27  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home