dimecres, de juny 21, 2006

Manu Manu Chao Chao

Després de veure Manu Chao diumenge a Nou Barris, i avui a Salamandra (L'Hospi), he de dir que em comença a aburrir.

Amb mirades constants enrera cap a Mano Negra, i la dubtosa habilitat de reconvertir 3 o 4 melodies en 25 cançons diferents, puc afirmar contundentment que amb el disc "Clandestino" se li van esgotar les idees. Per ser generòs i no situar el seu fi a "Casa Babylon".

S'ha de tenir coratge per canviar la lletra de la canço "Mano Negra" -que fa "Mano Negra, Mano Negra, eh!"- per "Radio Bemba, Radio Bemba, eh!" i donar per inventat el nou himne de Radio Bemba.

Però és bò, si. Soc el fan number one de Mano Negra, i guardo la seva discografia sencera com una tresor. No li he perdut el gust, gens ni mica. Però les coses com són; aquest home ha quedat anclat al passat. Ja no té res nou a dir.

Que n'aprengui del seu bon amic i seguidor, Fermín Muguruza -del qual també tinc la discografia sencera i en soc gran seguidor!-, que també ha evolucionat de manera semblant, però no ha deixat de fer coses noves. Ens pot semblar que va a pitjor, ens pot semblar que del "Aizkolari" de Kortatu al "Euskal Herria Jamaika Clash" ha deixat de cobrir un forat per passar a la cua del Reggae. Però no ha deixat de fer coses noves, diferents. El dia que no tingui res nou a dir, si us plau, que calli per sempre.

8 Comments:

  • manu chao... diumenge...

    vas veure als obrint pas?? ai quina enveja... ^^

    By Blogger maduixot, at 08:20  

  • desgraciat saps q em fas por? xD jo tb vaig anar a manu chao diumenge!!! xDDD ^^ i q puc dir d fermin muguruza??? maite zaitut!!!! es la ostia, aket home ^^

    By Anonymous Anònim, at 16:55  

  • Els Obrint Pas els vaig mig-veure, ja que estava treballant a la barra... però els tinc tant vistos ja! Segurament és el grup que he vist més cops en directe a la meva vida... crec que els vist uns 30 cops mínim !!
    Sara, no pateixis, tu quan vagis a concerts, no parlis amb desconeguts, i no hi ha perill xD

    By Blogger desgraciat, at 18:52  

  • això em deia sempre la mare (a) xD buenu deixo de tafanejar per aquí q he d'estudiar....

    By Anonymous Anònim, at 19:56  

  • estaves a la barra? juas... si hi haguéssim anat encara t'hauriem conegut! xD

    By Blogger maduixot, at 20:05  

  • Exacte, i us hagués convidat a unes cerveses... :-O

    By Blogger desgraciat, at 22:22  

  • Aaaaaaara ens entenem! Jajajaja! Vale, el proper acte públic en el que hi participis de barman, avisa, home, que farem gastu!
    (I tindràs l'honor de convidar-nos, clar, no et farem el lleig! xD)

    By Blogger Alepsi, at 08:42  

  • Estic d'acord amb el seu diagn`sotic desgraciat. El millor disc de M.N. és sens dubte Casa babylon, i el Clandestino és una obra d'art. Després; desert.

    By Blogger subal, at 00:04  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home