dissabte, de maig 10, 2008

BUP BUP

Ara quan parlo a segons qui del BUP em mirem amb cara estranya i em pregunten què és això. Primer pensava pobre desgraciat no s'entera, però confirmat que el desgraciat sóc jo i el BUP és ja objecte de nostàlgia.

Doncs avui m'ha vingut al cap una història de quan feia BUP. Una noia baixeta de pèl arrissat i cul respingó em va robar el cor. Jo llavors era molt innocent no com ara que sóc un cabronàs. La noia duia una xaqueta d'aquestes que els hi deiem vespa, i fotografies del Slash a la carpeta. Amb un intent estúpid de no sé molt bé què, l'Slash es va convertir també en protagonista de la meva carpeta; i el meu abric preferit, una vespa.

Un dia -no sé si per Sant Jordi- em va agafar per fer un pas. Un pas tan ridícul i covard com anar a la floristeria, comprar roses i demanar que li fèssin arribar a casa. Això era un dissabte; el dilluns crec que faria uns quants cm menys d'acollonat que arribava a estar.
En algun moment del dia em va venir i em va donar les gràcies. Em va dir que era el més maco que havien fet per ella. No ho recordo però segurament li diria com a molt un "de res", faria cara d'idiota, i em tremolarien les cames.

Al plegar de classe, al migdia, veig que marxa amb un tio -repetidor- més arrejuntats del que era habitual en dos amics de BUP. Aquella tarda o al dia següent m'entero que s'havien enrotllat just al cap de setmana -potser mentre jo comprava les flors- i estaven sortint. El fill de puta explicava setmanes abans com estava sortint amb 2 noies alhora sense que s'enterèssin.

No va durar gaire la història entre ells, però suficient com per que jo ho passés realment malament. Descobrir que el teu primer amor platònic està amb un altre és molt dur.

Per aquells dies plorava de nit escoltant "Love and Hate" de Mano Negra, i encara ara em salta alguna llàgrima quan l'escolto.

I love your lips,
And I love your legs
I love your eyes,
Baby you got style
I love your clothes,
And I love your smile
I love you, I love you,
I love you while
You don't even look at me
And I go crazy

For all the women
That I never had
I sing my song
Of Love & Hate

I hate the boys Walkin' by your side
I hate my dreams They're not satisfied
I hate me, baby, For being too shy
I hate you while
You don't even look at me
And I go crazy

For all the women
That I never had
I sing my song
Of Love & Hate

You neighbour's sweetheart
You magazin girl
You striptease bird
From the underworld
You sweet sixteen
You little dames
You late thirties
Sweet japaneses
Ornella Muti
Si jolie mademoiselle
Vous etes ma folie
Vous etes si belles

For all the women
That I never had
I sing my song
Of Love & Hate

Sé que nunca fuiste mia
ni lo has sido ni lo eres
pero del mio corazón
un pedacito tú tienes (tu tienes, tu tienes)
y con los celos, los celos, los celos
el mio corazón a mí ya nada me arde

I love your body
Baby you got style
You fly so high
When you're passin' by
It makes me laugh
And it makes me cry
Makes me want to die
When there's no reason why


For all the women
That I never had
I sing my song
Of Love & Hate
Sing my song

12 Comments:

  • avui he entrat al teu blog x casualitat i veig que hi ha moviment! jeje

    siiii desgraciat això del BUP és molt molt antic!!! però no pateixis, que ara amb el pla Bolonya les llicenciatures, etc., també seran una cosa rara en poc temps... :s

    i el tema del amor platònic, qui no ha fet mai alguna bogeria? jajja he estat pensant en coses que vaig fer jo i em pixo :P

    By Blogger maduixot, at 01:15  

  • noi... jo també he entrat ara que estic refent els enllaços a la Cuca al Cau... et torno a posar com a actiu?

    catxis el BUP.... i jo que sempre vaig estar convençut que li havíen posat aquest nom pel só que s'escoltava quan te la mamaven!!!

    petons i llepades bup, bup!

    By Blogger Gatot_X, at 22:58  

  • Un dia -no sé si per Sant Jordi- em va agafar per fer un pas

    By Anonymous Anònim, at 19:14  

  • d'aixo se'n diu ser cornut i pagar el beure. en aquest cas, la rosa.

    By Blogger ., at 15:54  

  • L'autor ha eliminat aquest comentari.

    By Blogger ., at 15:54  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 13:19  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 18:37  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 10:45  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 19:22  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 03:57  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 18:24  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 08:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home