dijous, d’octubre 12, 2006

Recorda respirar

Ploro per dins. Rabio per fora.
Ploro per dins. Ploro per fora.
Ploro per dins. Penso per fora.

Al carrer plou. Se senten gents. Diversió, riures, xiulets, ...

Dels altaveus 2.1 del ordinador surten sons melancòlics. Materialment cobert. Sentimentalment malalt; ferit de mor.

Desconeguts del carrer són objecte de desig emocional. Abraçades i carícies de color somni.

Desgràcia oculta i vergonyosa, defensada a sang per la hostilitat. Destrossar sentimentalment als qui t'envolten. Patètica i contraproduent resposta. Peix que es mossega la cua.

Demà relliscaré per sobre el meu gel. Patinaré ràpid i caure a demà passat. M'aixecaré per comprovar que ningú m'ha vist, i seguiré patinant..., fins que m'estampi!

12 Comments:

  • Només puc dir-te que demà et posis genolleres... que ja és bo estar preparat per la caiguda. Aprofita tu, que la veus venir... altres... no som tan previsors.
    Ànims... ;)

    By Blogger Alepsi, at 17:44  

  • és la vida......
    no estàs sol desgraciat, i aquests neguits q sents, els té tothom... no sé si això és bo o dolent, però ja canviaran...
    (K)



    Ps: m'encanta com escrius

    By Anonymous Anònim, at 20:53  

  • La veritat es que sembla que entre línies diguis que t'has discutit amb algú que estimes, i has tingut una manera de desfogar-te força poètica, i molt maca.

    By Blogger l'home de la musica, at 10:04  

  • desgraciat... un dels problemes de patinar és aquest, que caus,... has de pensar que almenys saps/pots patinar.

    anima't!!
    petooons

    By Blogger maduixot, at 18:15  

  • hola desgraciat,
    he trobat el teu blog fent la cerca desgraciat i Voy a tener suerte al Google (com allò de buscar trabajo digno i Voy a tenere suerte, molt divertit), i m'ha fet molta gràcia tot això que escrius i les discusions amb els teus amics de:
    - No et preocupis desgraciat, no ets gilipolles, ets un dat pel cul...
    no deus ser tant desgraciat si encara conserves el sentit de l'humor!

    By Blogger huerta-japynes, at 13:00  

  • vaja desgraciat, ja fa molt que no publiques res.... :( aviam quan tornes, que se't troba a faltar ;)

    By Anonymous Anònim, at 17:49  

  • Està molt bé patinar desgraciat,
    pensa que avui pots caure sobre l´Alepsi (per exemple), demà sobre la Maduixeta (per exemple)o que potser no t´ho esperes i algun dia algú es deixa caure sobre teu !!
    Saber caure també té la seva gràcia, i els seu art !!

    By Anonymous Anònim, at 15:55  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 12:52  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 19:59  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 05:37  

  • Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    By Anonymous Anònim, at 09:51  

  • Bones!
    Avui no estic gens fina, estic de baixa i mot agobiada... estava mirant el pc, farta de jugar a l'Scrabble, i dic posaré al google desgraciat i apretaré "avui tinc sort", em pensava que em sortiria l'Acebes o algun altre desgraciat espanyol... i va i m'ha sortit el teu bloc i la veritat que m'has animat una mica el dia perquè m'ha agradat la teva forma d'escriure i expressar els sentiments. és una pena que no escriguis més sovint.

    Salut des del Montseny!

    By Anonymous Anònim, at 17:47  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home