dissabte, de juliol 29, 2006

Insomni II

Aixut, sec i suau, poc habitual.
És com la guerra freda, a petita escala. És la calor seca.

Amb els ulls oberts com pomes, i tots els sentits alerta, res passa per alt.

Un olor, un perfum que no és meu, no para d'inquietar-me. Seré jo que l'he trobat i ara el duc a sobre? Pujarà del carrer? Serà només psicològic?

El ventilador treballa sense descans per donar-me servei, i em fa sentir cruel. Però en rància revenja, fa un soroll desagradable.
Serà ell el culpable de tot? No m'atreveixo a descubrir-ho.



Mentre el cel es fa clar i les hores passen sense remei, les absurditats es succeeixen.
El guiris beguts amb el carro de la compra, la iaia del davant que fa mitja al balcó, ciberconverses sorprenents i inesperades, l'ampolla d'orxata buida a la nevera (merda!), etc.

Ja quasi surt el sol, i amb ell, sense que hagi canviat res al meu voltant més proper, em sentiré més normal, més integrat en aquest món de Déu; que per cert a mi no em va fer gaire bé el molt cabró, ja que si no podria dormir per les nits.

7 Comments:

  • Vaja, Desgraciat, quantes nits d'estiu estàs passant en blanc! :S Aquesta nit no et pots quedar al llit donant voltes, eh? Que hi ha festeta al teu barri! ;) xDD

    By Anonymous Anònim, at 15:03  

  • Ummm, et refereixes als 10 anys de AJG? No hi penso faltar!! ;-)

    By Blogger desgraciat, at 15:42  

  • Bé, a mi el que em sembla més tràgic és la falta d'orxata... aish!

    By Blogger maduixot, at 16:26  

  • O i tant q em referia a això! :)

    By Anonymous Anònim, at 20:42  

  • Per cert, i això del perfum? no has deixat clar si era bona oloreta o més aviat pudor...

    By Blogger maduixot, at 23:37  

  • Era bona oloreta, era perfum!
    Jo no el sé reconèixer, però segur que tu si sabries!

    By Blogger desgraciat, at 02:11  

  • Bé, el perfum aquest que dius que tant t'inquieta el pots trobar en diversos llocs, però per exemple, no el trobaràs a la platja. No sé, pensa una mica. (Ei, tampoc pensis massa!!) xD

    By Blogger maduixot, at 18:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home