divendres, de juliol 21, 2006

Insomni

[Matinada dimecres -nit de dimarts a dimecres-]

Són les 5:15 de la matinada. Fart de donar voltes al llit. Suat i cansat. Desitges dormir però el cos aturdit per la calor, no respon a res.
Saps que no dormiràs, i decideixes aprofitar el temps, no té sentit perdre tota la nit donant voltes al llit.

Ràpida incisió a la cuina. Preparo motxilla, em poso el banyador. En menys de 10 minuts de bici pel solitari pg San Joan soc a Arc del Triomf. Merda el tren no surt fins les 6:01. Passa puntual.


A les 6:30 ja estic instal·lat a Ocata, a primera fila de la platja. La fresqueta és genial i es pot dormir de conya. A les 7:15 es comença a intuïr el sol. Primer banyet.

Dormidetes i banyets alternativament, fins que passades les 10, el sol i la gent es comencen a fer pesats. Retirada.



A les 11 estic al llit, ja dutxat, i puc dormir fresquet amb la finestra oberta fins les 14:00.

Arribada la tarda no tinc clar si ha estat avui que he anat a la platja, si va ser ahir, o si ho he sommiat. El banyador mutllat a la motxilla em confirma que ha estat real. Reviso el mòbil i efectivament també hi trobo proves visuals.

5 Comments:

  • xD

    Osti tu... m'has donat una ideaaaa... miraré de tenir les coses a mà, per si un dia he de fugir de casa a les 5 del matí... ^^

    By Blogger maduixot, at 10:39  

  • Doncs sí que és bona idea, sí!
    Ara, a mi em fotria una mandra.....

    By Blogger Alepsi, at 18:50  

  • Uf...anar a la platja sola em fa una mica d'angúnia, per si em roben mentre estic a l'aigua (clar que a les 6 del matí no crec que n'hi hagin gaires, de lladres xDD)...

    By Anonymous Anònim, at 17:54  

  • Sara, hi ha tres truquets.

    - Anar a les 6 del matí (o abans de les 9 en general), o a partir de les 8 del vespre. No hi ha ningú, i des de l'aigua veus si s'acosta algú.
    - No portar res de valor. A ningú li interessa robar una tovallola i/o una samarreta velles.
    - Aliar-te amb algun altre Lucky Luke que sembli bona persona per tal de vigilar mutuament.

    De moment et puc assegurar que les 2 primeres funcionen!

    By Blogger desgraciat, at 18:03  

  • Desgraciat, estic d'acord amb el teu truquet número 2. Recordo que una vegada, fa bastant temps, jo i uns amics vam anar a la platja i vam deixar els trastets sols. Als meus amics els van robar tot el que duien, mentre que la meva motxilla plena de forats i amb pintades amb tipex va quedar intacte. xDD

    By Anonymous Anònim, at 12:37  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home